středa 25. března 2009

Zombie,zombie,zombie!!!

Stejská se mi po ní a vědomí že si její rodina myslí že jsem ju využila mi nepomáhá. Dokonalá písnička na kterou jsme nejednou společně bulely a pily houbu mi momentálně připomíná co se stalo. Když jsem to řekla slečnám v úterý (Pipince a Danče) oboum přeběhl mráz po zádech, obě jí znají, znají i mě, a Vojtu si domyslely. Rozšířila jsem tak na hodinu dost pochmurnou náladu, pochopily to protože znaly správný pořadí.
Lidi, co to s náma ta láska dělá, to nepochopim.Mě zatim všechno klape a jak to tak vypadá tak i přes veškerý obavy klapat bude dál, ale ostatní... V pátek chceme jít do chodovky, a padla věta "je mi líto Míry". Myslela jsem že ho to za těch 14 dní přešlo, ale když to říká jeho nejlepší kámoš tak asi ne. "Zase se tam porveme". To sme dneska projížděli chodovkou, jako každej den busem, a já si vyčekovala ten plot. On ho vážně prokopl a vážně tak jak si to pamatuju. Snad nás tohlensto nečeká znova. Spolužák je nanervy z Pipinky, asi to myslí vážnějc než se od něj očekávalo, a jeho jedinou chybou je že je ze stejný třídy. "Co je ve třídě je pod úroveň" je naše pipinkovský heslo, takže co je v domě není pro mě a spolužák, jinak peckózní má u ní smůlu. Taky mam strach z Majkýho, z jeho úžasných pohledů a papírkových válek, nerada lámu srdce....
Co blázníme lidi, kdyby tu bylo jaro, neřeknu, ale kromě datumu mi jaro nic nepřipomíná...

2 komentáře:

  1. problém je asi ten, že to některý holky berou moc vážně, ale to je právě tím věkem, proto je tolik v tomto stáří sebevražd... s nadsázkou řečeno ani za to nemohou, mají to v genech... někdo to zvládá s nadhledem... je mi té holky líto i když ji neznám :)

    OdpovědětVymazat
  2. zase jedna ze sebekritických dívek, která si o sobě myslí že není hezká, ale já si myslím opak... :) v tom článku jde spíše o to, že to mají někdy snadnější, ale přednost to taky vždycky není...víc záleží na charakteru..., ahoj

    OdpovědětVymazat