pondělí 23. března 2009

Fall down

Jak to vyjádřit slovně netušim. Nevim jak to mám někomu říct natož to napsat. Tentokrát už to v sobě nechci dusit, je to moje nejhorší vlastnost.
Sype se mi to všechno na hlavu, tentokrát vážně. Dospělej člověk by ze mě měl jistě prdel, ale pro adolescenta je to problém, navíc teď jich je hodně najednou.



Toho videoklipu si nevšímejte, de uplně mimo, ale tu písničku sem kvalitně nesehnala jinde než tu...

Napasat to sem by byl hodně velikej rysk, přecejenom sem se trošku představila a nerada bych aby někdo známej četl to, co řeknu jenom dvoum osobám. Pipince a Tarzánkovi, slečny ve který mam důvěru a ví o mě hodně věcí.

Ta písnička, celý to cédéčko Konec má něco do sebe.
Chci vidět jak se k němu budu stavět až tohle všechno zkončí, třeba ho už nebudu moct ani slyšet..

Pokecala sem s Baruškou po dlouhý době, ona ví jak na mě, vytáhla čokoládovou zmrzlinu a gumídky a poslouchala, řekl svůj názor a já jí budu za tenhle večer vděčná. Ačkoliv sem nemohla říct všechno, hodně mi pomohla...

2 komentáře:

  1. třeba bych ti i poradil, ale nevyzvídám :)
    jinak mne blesk už málem zabil, ale přesto mám bouřky rád... taky teplý désť ... zkrátka všechno co je živel... :)

    OdpovědětVymazat
  2. čauky...máš užásnej blog, fakt jen čumim...

    OdpovědětVymazat