středa 18. března 2009

Love

Přetažení večerky, žádnej prolém. Včerapůl devátý a já stálevenku, po dalším úžasným dni u péti, zašívárna s botama na gauči.
Odcházíme domů, najednou slyšíme zvuk automobilu, pištění gum, odtvrání dveří. Seběhlo se to docela rychle, dostala sem po tlamě, hodili mě do auta, odstčili vojtu a odvezli si mě. Tak tobyla moje matka.
Nedokáže přežít že už mi neni 10 let, její mateřskej pud je horší než odstatních matek, je to psychopat. Prej zaracha na clej tejden, ne to bez něj nevydržim, vim co na ní platí. Spustila sem vodopád slz, a bylo mi fakt líto že sem nepřišla domu dřív. Ale, neodolala sem...
Dneska mam bejt doma ve 4, celej muj trest, a to se docela divim, kdybyste slyšeli to, co slyšela do telefonu ona... Jo a ještě jedno. Mam zákaz internetu, zrovna sedim ve škole a těšim se na odpoledne, užiju si dneska aspoň ty 2 hodiny.
Neozvu se tady ani na vašich bozích, ani na to nemam náladu, nejsem schopná vníma moc věcí a sem docela ráda že ve škole docela vnímam....

1 komentář: