neděle 5. dubna 2009

Jsem přece svině


Ukažme si na ní prstem a zakřime hlasité, hodně hlasité "fůůůůj".
Je to ta zlá holka co se baví s lidma jenom proto aby jim mohla přebral kamarády. Ta zlá holka co lidi jenom využívá, láme jim jejich zamilovaná srdce a ničí je. Ta, který se budou lidi jenom vyhejbat, aby necejtili ty rány které jim způsobila. Ano, je to ona, ona Lepící páska a teď se dozvěděla jaká je to svině.
Bavila jsem se s ní vlastně jen proto, aby mě seznámila s Bodišem. Nezáleží na tom, že já o jeho existenci neměla ani ponětí, vlastně ani na tom, že ona o něm básnila minimálně 14 dní a furt mě přemlouvala k tomu abych se s nim setkala. Využila jsem jí, odhodila jí a již jí nepotřebuju. Ani sem se jí neozvala, tudíž mi na ní nezáleží. Ale fakt, že mi bylo vtloukáno do hlavy že u sebe telefon nemá a že má zakázaný i návštěvy, to je všem u prdele. Jsem přece svině falešná.
Již se i bude radši vyhýbat, protože jsem i po druhé dala přednost jeho kamarádovi. Zde uznávam svou chybu, dala sem mu zbytečnou naději, ale byla sem totálně na šrot. Řekla bych že je to dostatečná výmluva pro nervový zhroucení a cucání se se spousty lidma.. Ale radši se mi bude vyhejbat, bude to lepší...
Obcházejte mě, nekoukejte mi do očí a dál o mě šiřte že jsem píča. Ale abyste byl někdo tak odvážnej a přišel mi to říct naféra do očí, to ne, budete chodit velkým okruhem kolem abych vám náhodou neukousla nohu...!

Žádné komentáře:

Okomentovat