sobota 14. března 2009

Rum

Mmmm… včerejšek byl… legend … (watt for it)…. dary:D
Mojí dlaň zdobí už vybledlé Oi! a paži postel s holkou a klukem (nakreslil si ho až pod kolena:D)… ale pojďme zpátky…
Ačkoliv to odpoledne nevypadalo že by se nakonec mělo něco dít, a my dvě pesimistky že prej nemá cenu nic plánovat, plánovaný akce sou na hovno, nakonec sme se všichni usadili v hospodě ve složení Petr, Vojta, Kristýna, Jana, Míra, Já, Šárka, Štiky. Nedávno sem třičtvrtě z nich neznala a teď sme si připíjeli pivkem (Péťovo rumíky nepočítam:D). Už předtim mi bylo jasný že sem v tom až po uši… Hospodu přeskočim, ačkoliv byla úžasná, popisovat vám jak sem si zouvala glády jenom abych se ujistila že je Vojta vyšší, jak mi kreslil na ruku liháčem, jak mě lochtal pod stolem, šel semnou ven nadejchat se vzduchu (byla sem jediná nekuřačka), oční kontakty a vůbec všechno.. nemá to cenu popisovat, bylo to.. až moc erotický na hospodu:D
Vyšli sme ven, Šárka zaháklá do Štikouna, Já mezi těma dvěma, který se furt opožďovali v zadu a řešili ony „chlapský záležitosti“ :D Měla sem tušení o co de, ale nechtěla sme si zvyšovat sebevědomí:D
„Šárko, já ho miluju, ale drž hubu“ .. jí tak příště něco říct.. „Ody, tyvole, on tebe taky, tak di do něj…“ Majn got, myslela sem že tý holce fláknu. Byla totálně sežraná a zblázněná do Štikouna. Vzala sem Štikounovi cigáro a v pohodě si potáhla.. Šárka ze mě uplně vystřílená "Ody, ty kouříš, to je úžasný".. :D (nakonec sem ho štikounovi vrátila s poznámkou že nevim co na tom vidí:D)
Míra prokopl plot. Zahákla sem se do obou.. . „Co furt řešíte??“ a už mě to vytáčelo.. „No, de o tebe, asi mu rozbiju držku“ :D zní to jako z blbýho filmu… „Je to jenom na tobě“.. „Polož mi kokonkrétní otázku, dam ti konkrétní odpověď“ … „Chceš Míru?“ (Včera sem s nim mluvila poprví v životě, kdyby něco, míra je skinhead) .. „Ne“ zašeptala sem .. „Chceš Vojtu?“ (Znam ho 3 dny, jinak je to punkáč).. „Jo“ a čekala sem na reakce.. Chytil mě za ruku.. pak už to nemá cenu popisovat..
Doml sem přišla o dvě hodiny dýl než sem měla, smrděla sme hospodou a byla vážně veselá:D Matka nás ješět k tomu vyděla, a když přišla v půl 10 domu (15 minut po mě:D) , místo nebání mi zvedla večerku a dodala „zamilovanost je krásná…“
Nepočítam že by vás to nikterak zajímalo, ale Tarzánek pořád otravoval, ta teď mě tu má, na talíři i s míma obavama, na otázky odpovim na icq:D

1 komentář: